FAQFAQ   NewsletterNewsletter   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Les news de la team 2006

 
Post new topic   Reply to topic    friendsinuk Forum Index -> Ptit recap de la saison 2006
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gwe



Joined: 22 Sep 2007
Posts: 1229
Location: London city! The place to be!

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 6:59 pm    Post subject: Les news de la team 2006 Reply with quote

Mettez nous un peu de news sivouplait, les notres sont partout sur le forum alors plz paul, alex, lucas, aurel, jaaf, fio, laura ... (rooh boudez pas parce que y'a pas votre nom ) come on !
_________________
He's gone, he's gone to the canteen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
princess' fio



Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 11:55 am    Post subject: kikooooooooooo Reply with quote

kikoo tout le monde!! comment ca va ty ??
jspr ke tt se pass bien pr vous, ke vous vous eclatez...
et bien moi je crak a lorient, j'ai hate de quitter cette ville malgré tt ske j'entend, jcroi ke jvé retourner faire ma saison prochaine a st malo...
je vous souhaite bon courage, bisousssssss Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Maxouille



Joined: 23 Sep 2007
Posts: 549
Location: Biquiny London

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

FioFioooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!! Ro c'est dommache que ça se passe mal a Lorient Mais l'avantage ! C'est qu'on pourra se remanger une tite glace au Sanchez mais surtout faire une soirée au lightniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing (même si t'es narcoleptique ... )
_________________
* Elle s'appelait Biscuite, et elle était beeeeeeelle *
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gwe



Joined: 22 Sep 2007
Posts: 1229
Location: London city! The place to be!

PostPosted: Fri Nov 09, 2007 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Eh bah, l'équipe 2006 est pas très presente!
Si vous passez par la inscrivez vous!

Comme aurait pu le dire le grand philosophe Lucas Manetti "Le sanchez c'est bien, le forum FriendsInUK c'est mieux" (sans doute avaec l'accent chinois!)
En parlant de ca faut que je fasse un post pour montrer que sa theorie du jour des fou ne tiens pas la route a london city! Smile
_________________
He's gone, he's gone to the canteen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    friendsinuk Forum Index -> Ptit recap de la saison 2006 All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group